Nagy érdeklődéssel zajlott a diszkontlánc „Telitálka” elnevezésű játéka, melynek keretében a gazdiktól várt háziállatukat megörökítő fotókat közösségi oldalán a vállalat, melyekre azután szavazni lehetett. A cél a segítségnyújtás volt, hiszen a fotókra leadott minden egyes szavazat 10 Ft-ot jelentett a Budaörsi Állatmenhely számára. A program sikerét és az összefogás erejét mutatja, hogy a 3 hét alatt összesen 1200 fotó érkezett, a leadott voksok alapján 1 015 300 Ft gyűlt össze. A támogatás 3,5 tonna állateledel megvásárlását teszi lehetővé, melyből a menhely 140 lakójának, 80 kutyának és 60 macskának másfél hónapos ételellátását tudják biztosítani.
„Nehéz helyzetben van a menhely, sok az állat, aminek komoly költségei vannak. Jelenleg szükség lenne a kennelek és kifutók felújítására és természetesen nagyon fontos a jó minőségű állateledel folyamatos biztosítása is. Támogat bennünket az önkormányzat, de abból mindezt nem tudjuk fedezni, ezért minden segítséget nagy örömmel fogadunk. Hálásak vagyunk az embereknek, hogy a Lidl közreműködésével segítettek bennünket” mondta Császár Margit, az Állat és Természetvédők Budaörsi Egyesülete által működtetett Budaörsi Állatmenhely vezetője.
A Lidl kezdettől fogva kiemelt hangsúlyt helyez a társadalmi felelősségvállalásra, ezúttal a gondoskodó gazdira váró, hátrányos helyzetben élő állatoknak szeretett volna a rendelkezésére álló eszközökkel segíteni. „Mi emberek vagyunk a felelősek a menhelyre jutott állatok sorsáért, ezért nekünk is kell rajtuk segíteni. Nagy öröm számunkra, hogy ennyi ember érezte fontosnak a támogatást, s közreműködésükkel egy picit könnyebbé tudjuk tenni a menhelyen élő állatok életét” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.
(Forrás:kereskedelmiszektor.hu / Fotó: lidl)